Zakres naszych usług ustalany jest indywidualnie według oczekiwań właścicieli nieruchomości

Do naszych standardowych usług z zakresu administrowania i zarządzania nieruchomościami należą:

      obsługa admnistracyjna

  • rejestracja Wspólnoty Mieszkaniowej, otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty, NIP i REGON
  • protokolarne przejęcie nieruchomości wraz z jej dokumentacją techniczną od poprzedniego zarządcy
  • reprezentowanie Wspólnoty na zewnątrz oraz w stosunkach pomiędzy właścicielami poszczególnych lokali a Wspólnotą
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali i ich właścicieli
  • zawieranie umów i kontrola nad zapewnieniem dostawy mediów typu: energia elektryczna, woda, gaz, odprowadzenie ścieków i wywóz śmieci
  • opracowywanie i opiniowanie uchwał oraz innych aktów prawnych Wspólnoty Mieszkaniowej
  • przygotowywanie, zwołanie i prowadzenie ustawowych i dodatkowych zebrań właścicieli nieruchomości
  • ubezpieczenie nieruchomości wspólnej od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej

                obsługa finansowo-księgowa 

    • prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów,zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
    • przygotowywanie naliczeń dla właściciele na podstawie uchwał wspólnot
    • prowadzenie rozliczeń z właścicielami lokali
    • monitorowanie płatności dokonywanych przez właścicieli, windykacja należności dla nieruchomości (przedsądowa i sądowa)
    • wydawanie zaświadczeń właścicielom i użytkownikom lokali
    • prowadzenie rozliczeń poprzez rachunek bankowy Wspólnoty Mieszkaniowej
    • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego w tym rozliczeń planów gospodarczych
    • przygotowywanie projektu planu gospodarczego w formie planów rzeczowo-finansowych
    • realizacja obowiązków podatkowo-skarbowych
                                           obsługa eksploatacyjno-techniczna

  • nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, poprzez terminowe zlecanie kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości
  • zapewnienie bieżącej, nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej i konserwacyjnej nieruchomości, wykonywanie napraw bieżących i usuwanie awarii i jej skutków
  • prowadzenie dokumentacji i ewidencji obiektu wymaganej przepisami prawa budowlanego (m.in. KOB, dokumentacja techniczna, prawna, administracyjna oraz ewidencyjna)
  • sporządzanie planów remontowych budynku
  •  
  • zbieranie i weryfikacja ofert dotyczących umów o dostawy, usługi i roboty na rzecz nieruchomości w tym termomodernizacje, organizowanie procedur przetargowych oraz zapewnienie  właścicielom lokali uczestnictwa w dokonywaniu wyboru wykonawców
  • przygotowywanie umów na roboty budowlane 
  • kontrola prawidłowości wykonania zleconych prac remontowych, odbiór i ich rozliczanie
  • podejmowanie czynności, zmierzających do uzyskania przez Wspólnotę premii termomodernizacyjnej lub remontowej